jag blir så jäva trött nu..

I morse skulle jag ha pluggat i två timmar och sen skulle jag gå till jobbet...
Jag pluggade inte imorse,jag pratade med csn 4 gånger med skolan 2 gånger och med försäkringskassan 1 gång...
Det är massa krångel nu inför dessa två terminer,först påstod csn att skolan inte raporterat mina poäng då ringde jag till skolan,de hade de visst gjort...sen hävdade csn att de inte fått några papper på att jag varit sjukskriven...då fick jag ringa till försäkrningskassan,de hade visst raporterat det till csn,men de kunde ju skicka ett extra intyg som jag kunde skicka till csn..då ringer jag csn igen och pratar då med den tredje personen därifrån..och för varje samtal har det kommit till nya saker som jag måste ha..då frågar jag rätt ut,hur kommer det sig att det kommer upp nya saker hela tiden? varför sa inte person nr 1 detta om det nu är nödvändigt? ja det vet ju inte jag säger människan då..sen får jag till svar att det tar minst två veckor för dem att handlägga alla papper kring min sjukskrivning...sen frågar människan,meddelade du csn att du var sjukskriven? då ville jag åka dit och slå henne (det gjorde jag inte)...då sa jag i lite samanbiten ton att,jag fick veta på torsdagskvällen att jag var sjuk,jag försökte förhandla med läkaren om att få skjuta operationen till i juni då jag hade lov ...det gick inte för det var akut..på fredag förmiddag ringde jag alla myndigheter,försäkringskassan/bolag,skola och arbeten för att ordna med allt....för att det inte skulle bli strul och för att jag inte skulle behöva lägga ner fler timmar på detta i efterhand...jag blir så jävla trött,jag blir så jävla jävla arg på att det alltid ska vara massa strul...jag har ju inte gjort ngt fel...att det alltid ska strula med csn är ju helt jävla otroligt...jag blir så arg och sen blir jag så ledsen för att det alltid ska vara massa strul och för att man ska behöva lägga ner så mkt energi på detta som inte funkar...jag kollade ju upp aprill så jag hade fixat allt,allt inför operationen....
nu ska jag ta helg och försöka att inte tänka på detta mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback