krash bom bang..

Fy fan säger jag bara...
I tolv timmar var jag hemmifrån idag,
skola
möte
två viktiga samtal
jobb
plugg
planering
möte
jobba med ff
är vad jag hunnit med idag...
Det är första dagen på den nya terminen och allt drar igång igen..
Antingen sitter jag i soffan och gråter av trötthet om tio minuter eller så går jag och lägger mig...
Jag har planerat det senaste,jag ska sova tidigt idag för imorgon är en ny inte lika hektisk dag.
Men imorgon ska jag lära mig nya saker på jobbet och det ser jag fram emot =)
Jag ska även till skolan och till tandläkaren och luncha med mamma =)
Men imorgon blir det inte hemifran i tolv timmar och det blir inte lika tidig morgon.
Mitt eget recept för det nya året för att jag ska orka allt jag har planerat och så gärna vill göra är att försöka sova tidigt.
Verkligen inte länge (längre än till halv nio,förutom söndag), Men att gå och lägga mig iaf runt elva för att orka..
Men idag är jag så trött så jag snart klappar ihopp och jag ska endå sova själv...
Så nu...

sova vi ses imorgon...

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback