god natt

Veckan hittils har varit väldigt bra,men tuff...skola i måndags och jobb massa jobb i mån-ons. Men det var väldigt roligt och lärorikt !!! Jag är så glad att jag har ett sånt bra jobb. I onsdags morse var det träning tidigt halv åtta, och i torsdags lunch. I torsdas åkte även jag,pappa och lillebror till örebro och hälsade på ff som ligger på sjukhus. Det var skönt att se honom hur han mådde och så. Idag har det blivigt mkt gjort,jag och * har packat hela dagen alla hans saker i kartonger inför flytten. Om en vecka smäller det,ska bli spännade att se hans nya hem. Sen sov vi en stund på dagen och på eftermiddagen fick vi fika besök hos *. Sen mina vänner fick jag springa hem och kasta på mig alla kläder och saker jag
behövde för att...

Åka skidor,och inte bara åka skidor utan att hålla i skidskola..Det var vädligt få elever vilken gjorde att vi fick 1,5 elev per ledare och det gav oss en vädligt bra möjlighet att ge alla barn en bra service=).Jag hade verkligen inte sett fram emot detta,men när jag väl var i backen var det hur kul som helst att åka skidor och att träffa alla barn=).

Sen åkte jag hem till * för att äta middag och fixa det sista inför kvällen...
Vi åt middag och
  planera tillsammans hur nästkommande vecka blir!!! för er är det säkert as trist,men jag mår så bra när jag får planera love it! hahah jag är trög men det är behövligt när en jobbar/pluggar dag/kväll och den andra jobbar natt.. Och man dessutom har så massa annat som ska hinnas med i veckorna. träna,träffa vänner,städa diska,tvätta,träffa vänner,familj och även hinna med lite egentid...

Ikväll är jag hemma med kissarna och vilar mig och ligger i soffan...imorn är det skidskola tidigt imorgon och sen kommer min fina faster till stan och då ska jag träffa henne och farmor=) och farfar!

Ang min träning/hälsa så går det jätte bra och det är verkligen kul att träna. Det har redan visat   resultat och jag har gått ner flera kilo och det är kul..Men denna veckan har jag slarvat så med kosten,det är en katastrof och nu måste jag skärpa mig no more det som gick så bra...ska ta tag i mig själv nu igen på den biten,träningen går ju bra så =)

Nu ska jag strax hoppa ner i sängen så jag orkar imorgon =)




 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hade inte heller sett fram emot snowboardskolan, men nu känns det kul :) Jag och Peter har ju bara en halv elev var, han kommer ju nästan bli ett proffs :P (Skämt) Vi ses om någon timme! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback