välkommen vardag...

Jaha haa du... nu kan jag inte undvika detta längre,även om jag vill...eller det vill jag egentligen inte men....
Igår pluggade jag hela dagen och tvättade.Jsg gick inte ut på hela dagen förens på kvällen när jag skulle träffa tjejerna (och eric) för singstar kväll =). Jag var så trött efter allt pluggande men det var kul endå=) och idag är jag hes.
Idag borde jag med plugga,men idag är min allra sista vardag utan några planer och det känns väldigt lyxit...Det borde det inte göra för jag borde ju plugga....Men jag ligger fortfarnde i sängen och försöker skjuta upp detta...Men jag måste snart äta frukost och det innebär att jag snart kommer kliva upp och äta och sen sätta mig och plugga...
Detta inlägget är egentligen heelt meningslöst och jag skrev det enbart för att fördriva tiden...

nu plugga...eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback