välkommen vt-09

Idag ringde klockan 06.15 fy fan tänkte jag och ville somna om..det fick jag inte,nähe hääe för här skulle det hurtigt klivas upp och ordna med det ena och det femte...jag låg i sängen så länge jag kunde..sen var det bara att entra köket och be om ursäkt för att man ser ut som ett lik på morgonen...dagen började som gårdagens slutade,med att rabbla spanska verb och försöka svara så bra som möjligt på alla möjliga frågor...jag kan ganska många ord men det är såå svårt att sätta ihopp dem/prata så att det ska bli rätt...när jag hör  ord/meningar/böjningar känner jag så väl igen dem med det är så länge sen jag pluggade spanska/var i spanien en gång/året..men men det är bara att kämpa på...

Detta är min helvettes termin no uno...detta är min "rest" termin,alla rester från sjukskrvingingen och engelskan ska ordnas samt matten och den ordinarie kursen för att ha klarat allt och i höst bara ha c uppsatsen och den andra kursen kvar...så att jag sen kan bli klar...=)=) om ett år ska jag vara klar om inget händer...

nu börjar jag undra vart alla mina mms bloggar tagit vägen...:/

snart lunch föreberd inför imorgon och mötet i em...
sen skynda till jobbet och prata med chefen...

nu kom finaste polistobe C in i bibblan och sa hej,och nu ska jag få äta lunch med alla andra blivande poliser..gäller väl att skärpa sig då :)

igår,fast egentligen på nyår men endå igår fast endå kanske innan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback