wei

Idag har vi fått massa massa gjort,min måndag var fullspäckad som alltid..
Sen kollade vi på film till mitt i natten,så jag sov som en klubbad säl hela natten..
Men jag vaknade av att mr vändpådygnet tog ett bad vid sextiden imorse...sen sov jag till nio och hörde från och till att viktiga samtal ringdes mm....Idag har vi packat klart allt i hela lägenheten...hm det var ju bra att det blev gjort men att flytta tär ju lite på relationen kan man kanske säga...hahah =).Jag var hos tandläkaren med och fick berömm.
Sen blev det middag och jag pluggade medans * sov....
Nu är han på jobbet och jag ska snart sova för imorn är det upp med tuppen och träna på morgonen sen har jag frukostdate och sen ska jag jobba hela dagen =)...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback