yey monday...

Igår var en aldeles perfekt söndag,jag lunchade med Sandra. Vilket inte händer så ofta längre vilket gjorde det betydligt roligare=). Jag städade,pluggade,handlade,lekte med katterna och gjorde matlåda. Jag hade mina fina 2XM på middag och sen kikade vi film.
Det har varit en rolig och bra vecka och jag har hunnit så massa saker =),tränat mina två gånger och varit i örebro tre gånger,packat inför flytten,jobbat och varit i skolan är bara några av sakerna...

En annan sak är att denna vecka varit den mest ohälsosamma vecka på flera månader,jag har ätit allt man kan på hela onyttighetslistan och det är ju bara katastrof....jag har mått så illa vid fler tillfällen pg av just detta :/,det har verkligen inte varit bra och nu ska jag ta tag i mig själv igen..jag har ju lyckats gå ner massa kilo sen i november då jag började och nu tar jag det i detta igen...aldrig mer såhär...blä...

Nu ska jag klä mig och rusa till tåget..

denna vecka bjuder på massa kul

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback