När katten är borta...

Det var en lugn men bra dag på jobbet idag men på tåget mådde jag som en påse nötter för jag var så trött...
Så är det ibland,innan jag klev på tåget åt jag en glass med chokladsås från mcd de är världens godaste glass vill jag bara meddela så sjukt underskattad men så sjukt god.
Idag bestod kvalitetstiden för mig och H av ca en timme.Det är lite sådääär tycker jag,när jag jobbar och pendlar och han jobbar natt då hinner man säga hej och hejdå och inte så mkt mer tyvärr...
Men men detta är inte för evigt,men jag trivs väldigt bra med mitt jobb i sthlm =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har försökt ringa och ringa och ringa till dig...

Funkar inte din tele eller har du bytt nr? Eller varför svarar du inte??

Ring mig så fort du ser det här....

00359 878 124 877

Kram Stefan

2009-07-20 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback