Den bästa sommaren (förlåt Hanna..)

Idag har jag haft en så bra star på min semester och på sommaren ;) idag är det första juni och det är varmt och skönt här i stan.
Jag sov riktitg länge då jag inte sov knappt något i natt:/ men det var skönt att sova ut. Sen kom H hem från jobbet och vi pratade och nu är vi helt sams, väldigt skönt tycker jag. Sen åt jag lunch i solen på balkongen underbart varmt är det och jag har redan fått så mycket färg ;). På eftermiddagen så tog jag med mig mina bästa Anna och William och åkte ut till vårat land. Det var så varmt och skönt och vi fikade i gräset och lekte med Williams leksaker,han sprang omkring i gräset och skrattade och var så glad och det var så kul att se. Sen gick vi ut på bryggan och kikade på båtar och fåglar och sen satt William i en av båtarna och fårgade om vi kunde åka ut på vattnet. Då hade pappa kommit ut så han letade fram flytvästar åt oss och Anna sa frivilligt att hon kunde ro. Ut på sjön en sväng och William tyckte det var så roligt, sen grillade vi hamburgare och marshmallows och njöt i solen enda fram till klockan sju. Det var en aldeles perfekt dag och det var kul att träffa farmor och farfar blev ju inget av med det igår. Sen åkte vi hem igen och jag fick lite tid med H innan han gick till jobbet. Nu sitter jag på balkongen och ska kolla på DH och det är så varmt och skönt. Jag älskar sommaren och Juni är min månad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback