Min månad

YES Juni är min månad så det så...
FÖR OM EN VECKA FYLLER JAG ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR SÅ DET SÅ!!!

Men som ni säkert redan förstått av tidigare inlägg så har min semester börjat.
Väldigt skönt,men jag ska ha semester i tre veckor och är rädd för att jag ska bli uttråkad risken finns...
Men vi ska ju till Tunisien en vecka och det ska bli så skönt ;).

Idag skulle det ha blivigt en mkt rolig och trevlig dag,det blev det inte det blev en väldigt arg och besviken dag istället...
Det är jag mycket ledsen och besviken över,idag var en speciell dag men det lyckades någon förstöra,tack så jävla mkt...

Tur att Jonas räddade mig med middag på åbryggan det var najs vi hade skitkul ;)

Men sen gick jag hem och då blev jag arg igen,det var inte kul...

Men så är det ju tyvärr ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback