Packat och klart

Nu har jag packat alla våra väskor och jag kan lova att jag aldrig haft så lite saker med mig på en resa som nu ;)
Allt praktiskt är fixat och i natt så åker vi ,en teknisk sak jag var tvungen att ordna var att stänga av mail fuktionen i mobilen så den inte börjar synka och det kostar skjortan att vara borta. Kundtjänst kunde inte hjälpa mig men snälla Peter hjälpte mig och nu hoppas jag det funkar bild på finaste mobilen som är ganska ny och funkar så bra jag är så glad över den.
Men nu är det semester på riktigt och snart ska vi åka mot ARN men för oss är det fortfarande overkligt och jag tror inte att vi kommer att förstå det förens vi verkligen är där bilden är lånad
här
 

En veckas semester bara älsklingen och jag ska bli obeskrivligt skönt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback