Helg

Helgen har varit lugn och skön.
I fredags så jobbade jag sista dagen innan min semester,jag bjöd på tårta på jobbet och alla blev väldigt glada =).
Sen åkte jag och * till ikea,det var lugnt och skönt vi kom dit två timmar innan stängning. Vi åt kötbullar och handlade och sedan åkte vi hem till mamma och pappa för att kika på renoveringen av Henkes rum...det var beige,ingen blev förvånad..
Lördagen började med ett träningspass och sedan åkte vi på en liten utflykt och uträttade ärenden. På kvällen hade vi middagsgäster i form av M&M det var mysigt och sedan var det födelsedagsfest,blandad kompott kan man säga....
I söndags så åt jag och * lunch med finaste Sandra och Christian,de var ju hemma så då får man lov att passa på med våran lilla tradition =).
Sen var resten av dagen lugn vi tvättade och vilade och M&M kom på fika en sväng.
Sen åkte * till jobbet och jag åkte hem och tog det lugnt och skönt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback