inte så kul...

Imorgon ska jag till doktorn,kul tänker ni...det tänker inte jag...jag minns hur det gick sist när det "bara" var en undersökning som skulle göras...jag målar alltid fan på väggen först,så man slipper bli besviken... sist sa två personer,det är ingen fara med dig det är bara en kotroll..vad var det jag sa sa jag bittert....och med tanke på alla komplikationer och att min examen blev uppskjuten med minst ett halvår så är jag fortsatt bitter... på att det blev såhär...så nu får vi hålla alla tummar vi kan för att detta inte ska braka rakt åt helvette....för då ska jag fan säga vad var det jag sa igen...så det så...
Jag har doc ändrat mig lite och ska denna gång inte gå själv,har nämligen minnesluckor från sist mins knappt hur jag ens kom in i bilen och ut från sjukhuset. Så imorn ska jag ta med mig ngn,ngn som är riktigt bra på sjukhussaker och som faktiskt gillar att vara där....det kommer gå bra,nej det kommer det inte jag är helt övertygad om att det kommer gå så jävla illa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback