söndag kväll

Söndag idag,efter mycket om och men var det bakisdag med älsklingen i vårsolen med film och mys.

Lördag igår,älsklingen hade infyttningfest...Det var väldigt kul,tills någon spårade och kastade obefogat skit omkring sig.
Denna gång var det inte jag som spårade det är jag mtk glad för. Det tog all min kraft att inte gapa tillbaka men det gjorde jag inte jag vände på klacken och gick....Men men det är inte varje dag man får höra att man är helt jävla värdelös av någon man inte känner...man lär sig ngt nytt varje dag helt enkelt...


Kommentarer
Postat av: Samira

roliga människor på festen.. tss...ovärt...!



2009-03-16 @ 02:46:35
Postat av: Lind

Vad hette människan om man får fråga?

2009-03-16 @ 17:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback