varför jag älskar min familj...

Mamma skaffar msn för att Henke är i norge och aldrig hör av sig...

Josephine -poker face säger:
mamma??
 
Du har precis skickat en vibb.
 
Barbro säger:
Ja
Josephine -poker face säger:
du skriver ju inget
Barbro säger:
Jag skriver till Henke just nu
Josephine -poker face säger:
henrik du levererar som en plog i juli
Henrik Andersson säger:
ja vet
Josephine -poker face säger:
men du kan ju skriva till honom här
Henrik Andersson säger:
men det är bara bs
Josephine -poker face säger:
eller skriver ni dumma saker om mig..
Henrik Andersson säger:
ja det gär vi
Barbro säger:
jag fattar ingenting!!!!
Josephine -poker face säger:
vi chattar alla tre här ju mamma
Barbro säger:
Jasåååå
Henrik Andersson säger:
en så kallad menage a trois
Barbro säger:
Vad betyder bs
Henrik Andersson säger:
bullshit
Josephine -poker face säger:
hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback