Är det verkligen värt det ......

I ett grupprum på mdh.... Instängd en hel dag. Med mina böcker, och mina forskningsresultat...Jag ska prestera 8 sidor b uppsats. Sen har jag bara en stor exa i veckan kvar tills det är Juni och terminen slutar. Jag blir så jävla less,ibland vill jag bara skita i detta och bränna böckerna och göra ngt annat....blää. Men det är inte ens ett år kvar och sen har jag min examen i handen. Då kan jag göra vad jag vill,välja helt själv. Det har jag iof gjort nu med, men idag är det extra tungt...
Jag kör fast i skrivandet och funderar på eventuella lösningar och utvägar..
att hoppa av och skita i... att börja skruva med saker på en industri eller baka bröd eller hänga kläder på lager, sitta i kassan i en mataffär eller flippa burgare igen......eller torka bort på ngn bar..... men nej fuck off. Fan vad ovärt allt sånt är,det vill jag inte jag vill göra detta detta som jag valt att utbilda mig till....Men idag är det tungt idag vill jag inte,idag vill jag vara med lillebror i Norge stå på flygplatsen på "pålägg" och rätta till väskor.. fan fan fan nu ska jag återgå till mitt skrivande ....

Kommentarer
Postat av: Marie

det är lätt att tänka på vägens gång att det inte är värt det men du vet vad vi prata om idag! det är värt det !:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback