Fritid vilken fritid ???

Ja det är ju såhär att jag numera har vad man nog kan kalla "fritid"..Inte så att jag är arbetslös,har hoppas av skolan eller bara går omkring och är...sånt är det värsta jag vet... Men under min sjukskrivning tidigare i vår så fick jag lära mig att jag är i stort behov av att göra något som inte är skola eller jobb... Ibland behöver man tydligen bara vara (har jag hört)...
Och vad gör jag nu då,när jag bara är? Sitter jag som lillebror trodde och skiver k*k på dominobrickor,läser jag en bok eller stirrar jag in i väggen,spelar jag wow eller ngt annat meningslöst dataspel... neeej det gör jag ju inte heller...

Jag gör mina egna och även ibland andras smycken...


Här är några av de saker jag gjort =)

Kommentarer
Postat av: karin

älskar det turkosa/blå armbandet! duktig du är! :)

2009-05-10 @ 13:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback