Hur tycker du att det går då ????

Hur tycker du att det går då?? Ja du det tåls ju att funderas lite på… I fredags när jag skulle kliva ur sängen så hör jag hur det knakar till i ryggen… Sen dess har jag inte kunnat räta på ryggen. Att sitta/ligga/stå/gå är en plåga efter mer än tio minuter.. Det gör så fruktansvärt ont.. Det är ett stort jävla minus. Jag har två stora uppsatser kvar att skriva, de ska var inlämnade om exakt tio dagar jag har börjat lite smått på bägge. Jag skulle ha tränat både idag och igår. Idag fick jag skippa jobbet då det är en omöjlighet för mig att stå/sitta still. Jag håller till råga på allt på att flytta, det går mindre bra när man inte ens kan bära sin egen handväska. Idag var jag hos frisören det blev fint och jag är nöjd;). Imorgon bitti först fick jag en tid hos naprapaten. Tidigt tidigt ska jag upp och dit, jag ber till högre makter att han ska räta ut min rygg så jag blir bra direkt. För imorgon ska vi åka till Småland på konfirmation och jag hoppas så att ryggen är bra så jag kan sitta i bilen alla dessa timmar + att en hård kyrkbänk och min rygg går ju inte så bra ihop. Men nu har det planerats och fixats och trixats inför denna stora dag då min lilla kusin ska konfirmeras så jag hoppas den blir perfekt !! På fredag kommer vi hem igen men bara för att packa om väskorna för på lördag åker jag och H och hans familj till Järvsö tur och retur över dagen. I bilen ska jag göra följande skriva mina hemtentor tills jag är klar (eller så långt bateriet räcker på laptopen) + att jag ska göra mina egna smycken att ha på mig på torsdag då jag köpt pärlor som matchar klänning och skor för ca två månader sedan. På söndag ska jag packa och på måndag ska jag flytta. Sen ska jag jobba hela nästa vecka och skriva klart tentorna… Den 1a juni tar jag semester i tre veckor, men kommer behöva jobba första veckan i juni för att göra det jag och gruppen inte gjort i veckan. Så detta jävla ryggont kom lite jävla olägligt ;( bitter jag? Nej inte alls,, Vi ses i juni då är jag kontaktbar igen.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback