Norge ;)

God morgon. Så vaknar man till den 17 maj och en stor dag för Norge. Jag är idag väldigt avis på både Sandra,Henrik,Christian och alla andra jag känner som är i Norge idag=).

Igår var det tv tittande för hela slanten, Jennie bjöd på världens godaste älggryta och så tittade jag och Stefan tillsammans med henne och emma på eurovision mycket trevligt. Just eurovision är väl inte så jätte kul tycker jag men det var ju helt klart värt att se Stefan dansa omkring till de olika bidragen =). Sen blev det utgång i ca 40 min på Bistro, där har jag inte varit innan det var mycket fint. För övrig så har jag inte varit ute sen i November…. Jag vet men jag tycker helt enkelt inte att det är lika kul längre.. Så 40 min räckte bra för mig. Sen gick vi hem, Stefan och jag blev oense på torget om vilken väg vi skulle ta = vem som skulle få gå en liten liten bit själv.. Igen vann så tjurigt gick vi åt varsitt håll, hahah typiskt oss…

Idag hade jag storslagna planer för dagen men en låsning i ryggen gör att jag knappt kan stå/sitta/gå så det blir lugnt för min del idag.. Lunch med Stefan för att säga hej då blir det..

Men nu ska jag krypa ner bredvid H som nyss gått och lagt sig och tänka lite på att jag har fått ett jobb jag så gärna vill ha och förtränga vad jag ska göra imorn….


Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tyckte du om gårdagens melodifestival ?

Jag gillade inte Norge! Gjorde du ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback