the call...

Hon ringer, och jag svarar...hon har sökt mig i två veckor men jag har inte orkar...inte vetat längre vad jag ska säga... hon blir så glad av att höra min röst,jag har ringt men du ringer inte upp..varför undrar hon..för att jag har så mkt i skolan och på jobbet svarar jag och hoppas att hon förstår.. hon är ledsen igen och frågar hur jag mår jag mår bra säger jag.. hon funderar och frågar och tänker....hon frågar varför han har glömt henne...hon frågar hur han kunde träffa någon ny bara veckor efter att hon försvunnit...hur kunde han han sa att han älskade mig säger hon...och jag säger att jag inte vet att han har gått vidare....att jag inte hört något från honom på flera veckor (mitt val)...hon säger att hon ringer och att han låter den nya svara i telefon och att hon ber henne sluta ringa...att hon inte får vara hans vän längre....och jag vet inte vad jag ska säga,  jag försöker tysta ner det och prata om annat om vädret och hur hon har det där hon är långt långt bort från mig....men det går inte hon är bara så jävla ledsen så sviken..så långt bort och jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga längre, jag tänker inte ljuga inte försvara honom man får stå för det man gör men hon är så ledsen så ledsen...hon säger det säkert tio gånger...han sa att han älskade mig... han sa det på riktigt... han sa att det skulle vara vi ..OCH VAD FAN SKA JAG SÄGA JAG HAR INGEN ANING OM HUR HAN TÄNKER INGEN ANING ALLS......som man bäddar får man ligga ,som man ligger får man bädda nej...den man ligger med får bädda.... fuck off tänker jag.,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback