the x files the first one...

Så händer det som alla par bävar lite lite inför....man möter sitt ex på stan för första gången,i detta fall mitt ex...i detta fall inte bara mitt ex utan den person som jag varit tillsammans med i fyra år och hans nya dvs en fd ska man kalla det bekant till mig....(u know the story ^^).. iaf jag och H ska gå över torget,jag pratar i telefon.. JÄVLAR...H tittar på mig och är van att jag säger alla möjliga saker åt höger och vänster...där säger jag de två som går där borta,han tittar på dem...de ser oss.. Han ser oss såklart,noterar vilka han möter och vrider huvudet demonstrativt åt andra hållet...hon tittar nickar lite som ett hej ...
Jaha nu vet du hur de ser ut säger jag till H,som lite funderande nog undrar varför man inte kan hälsa åtminstonde....
Nej och det tycker nog jag med,vi är inte osams vi är inte sams vi är ingenting but u have been inside me ffs.. Ett mimande hej på stan kan man väl iaf tycka men nehehee då....men var tjurig då och säg inte hej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback