YEY!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag är jag såhär glad (visar med händerna brett isär), Alla som känner mig vet att jag nyligen spenderat några minuter på att hoppa omkring och låta onödigt högt ;).

Idag fick jag veta att jag fått jobbet som jag så gärna har velat ha. Sommaren är räddad =) Och hösten med för den delen =). Jag kommer att börja jobba veckan efter midsommar och sedan jobba fram tills jag börjar skolan. Eventuellt att jag får en vecka ledig innan. Jag är så glad, jag hade verkligen hoppats på detta jobb och det kommer att bli så kul att lära sig något nytt. Att utvecklas och växa som person. Nu är sommaren räddad och jag kan med ro i sinnen skriva mina sista tre hemtentor som ska vara klara den sista Maj.

Jag kommer att vara ledig tre veckor innan jag börjar jobba och en av dessa tre veckor kommer att spenderas i Tunisien tillsammans med H. En sjukt välförtjänt semester som vi båda längtar till så massa =). Sen blir det jobb jobb jobb hela sommaren =) Jag ville bara dela med mig av min glädje.. Nu ska jag gå ut i solen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback